Ukończył Szkołę Psychoterapii Uzależnień CEDR w Czarnym Borze. Pracuje w Poradni Uzależnień Monar w Legnicy.
W ramach swojej pracy prowadzi zajęcia indywidualne z osobami uzależnionymi, współuzależnionymi oraz rodzicami osób uzależnionych.
Nauczycielka mianowana wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej, certyfikowana nauczycielka j. angielskiego – Pearson Test of English General, oligofrenopedagożka z edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Pasjonatka nauczania i wychowywania metodą planu daltońskiego. Systematycznie poszerza i uzupełnia swoją wiedzę, uczestnicząc w wielu szkoleniach i kursach.
W ramach poszerzania kwalifikacji zawodowych:
– ukończyła szkolenie o tematyce – Autyzm – diagnoza i terapia,
– ukończyła szkolenie o tematyce- Neurodydaktyka w nauczaniu j. angielskiego.
Specjalizuje się w:
– terapii pedagogicznej,
– pracy z dziećmi posiadającymi różnego rodzaju deficyty edukacyjne,
– trudnościami rozwojowymi, trudnościami szkolnymi, zaburzeniami w relacjach z rówieśnikami.
Ukończyła studia licencjackie na Dolnośląskiej Szkole Wyższej o specjalności Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna z nauczaniem j.angielskiego oraz studia magisterskie ze specjalnością Oligofrenopedagogika i Terapią Autyzmu. Skończyła 2. stopniowy kurs w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie, który nadał jej kwalifikacje Terapeutki Integracji Sensorycznej. Jest również dyplomowaną opiekunką dziecięcą.
Doświadczenie zdobywała na licznych stażach w przedszkolach i żłobkach. Obecnie związana jest z pracą z dziećmi do lat 3 w żłobku oraz z dziećmi niepełnosprawnymi w przedszkolu terapeutycznym.
Pasjonuje się metodą Montessori oraz diagnozą dzieci małych do lat 3 pod kątem SI.
Ukończyła studia wyższe pedagogiczne – specjalizacja z Edukacji Wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Zielonogórskim oraz studia podyplomowe na kierunku Socjoterapia, Terapia Pedagogiczna i Rewalidacja, Integracja Sensoryczna. Dodatkowo, nieustannie pogłębia i rozwija swoje umiejętności, na bieżąco uczestnicząc w szkoleniach i kursach zawodowych.
Jest pedagożką od ponad trzydziestu lat. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w szkole podstawowej oraz obecnie w przedszkolu, gdzie zajmuje się wielostronnym rozwojem dzieci w sferze emocjonalnej, fizycznej, społecznej i poznawczej. Prowadzi zajęcia specjalistyczne, których celem jest niesienie pomocy dzieciom przejawiającym różnego rodzaju nieprawidłowości rozwoju i zachowań oraz eliminowanie niepowodzeń szkolnych typu dysleksja, dysortografia, czy dysgrafia.
W swojej pracy dba o profesjonalizm, miłą atmosferę i efektywność. Według niej podstawą jest nawiązanie dobrej relacji z dzieckiem, zbudowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa. Uważa, że poprawę funkcjonowania dziecka w świecie uzyskać możemy dzięki konsekwentnej, systematycznej pracy w gabinecie SI oraz współpracy z rodzicami. Celem jej działań jest zawsze dobro dziecka, poczucie bezpieczeństwa, jego_jej zainteresowania oraz potrzeby.
Ukończone szkolenia przygotowujące do prowadzenia Programu Ograniczania Picia w placówkach leczenia uzależnień:
– Terapia osób uzależnionych od pornografii, seksu realizowane przez Karkonoskie Towarzystwo Psychoprofilaktyczne,
– Dialog Motywujący w Terapii Grupowej Osób Uzależnionych lub Używających Narkotyków,
– Dialog Motywujący w pracy grupowej w placówkach realizujących programy terapii i wsparcia dla osób uzależnionych behawioralnie, członków ich rodzin i bliskich,
– Profilaktyka i terapia uzależnień behawioralnych dla realizatorów programów profilaktycznych,
– dla terapeutów uzależnień w zakresie profilaktyki FASD,
– Terapeutyczna praca nad przeszłością pacjenta – bolesne doświadczenia w procesie zmiany.
Odbyte konferencje:
– Zastosowanie Dialogu Motywującego w pracy z osobami doświadczającymi i stosującymi przemoc w tym seksualną,
– Kobiety uzależnione i pijące alkohol szkodliwie.
W pracy terapeutycznej z powodzeniem stosuje zdobytą wiedzę.