Psycholożka, absolwentka Uniwersytetu SWPS. Ukończyła I stopień Psychoterapii Systemowej w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej w Poznaniu, posiada Certyfikat Interwenta Kryzysowego. Obecnie podnosi kwalifikacji w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu.

W pracy z dziećmi i młodzieżą kładzie duży nacisk na teorię przywiązania oraz podejście poznawczo-behawioralne. Wspiera dzieci, młodzież oraz dorosłych, którzy doświadczyli kryzysu, odrzucenia, zaburzeń nastroju, lęków, zaburzeń adaptacyjnych, straty lub choroby. W relacji terapeutycznej ceni szczerość, poczucie bezpieczeństwa i wzajemne zaufanie.

Doświadczenie zawodowe zdobywała na stażu w Oddziale Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Poznaniu, w Centrum Kryzysowym oraz w placówkach oświatowych.

Ukończyła studia psychologiczne o specjalności klinicznej na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu, gdzie jej praca magisterska została nominowana do najlepszej pracy roku akademickiego. Stale poszerza swoje kwalifikacje zawodowe. Ukończyła kurs uzależnień behawioralnych w Fundacji KARAN oraz certyfikowany kurs interwencji kryzysowej na Uniwersytecie SWPS. Obecnie kontynuuje naukę na studiach podyplomowych z zakresu psychosomatyki i somatopsychologii na Uniwersytecie SWPS w Krakowie.

Wierzy w znaczenie całościowego rozumienia człowieka, dlatego łączy podejścia psychologiczne i psychosomatyczne, aby wspierać pacjentów w pełniejszym zrozumieniu siebie i swoich doświadczeń.

Ukończyła studia psychologiczne oraz podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu. Stale poszerza swoje kwalifikacje zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach, szkoleniach i webinariach. Ukończyła certyfikowany kurs mediacji sądowych oraz pozasądowych dla psychologów w Polskim Centrum Edukacji Prawnej oraz certyfikowany kurs TUS prowadzonej przez Pracownia TUS Szkolenia. Obecnie w trakcie certyfikowanego kursu psychoterapii w nurcie intefratywnym na Wrocławskim Instytucie Psychoterapii.

Pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi, a w kontakcie z pacjentami kieruje się empatią, aktywnym słuchaniem oraz stałym dbaniem o dobry poziom reakcji terapeutycznej

Ukończyła jednolite studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu o specjalności klinicznej. Realizuje kurs z Interwencji Kryzysowej w Instytucie Terapii Poznawczo-Behawioralnej we Wrocławiu. Swoje doświadczenie zdobywała między innymi na Oddziale Dziennym Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego we Wrocławiu i w Centrum Pomocy Dzieciom Fundacji NonLicet. 

Z ramienia Fundacji Raduga współprowadziła warsztaty dla dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej w Gromadce.

W 2024 roku ukończyła studia wyższe na kierunku Psychologia, specjalizując się w pracy z dziećmi i młodzieżą. Obroniła pracę dyplomową dotyczącą wpływu mediów społecznościowych na samoocenę i samopoczucie nastolatków w wieku 13-18 lat.

Posiada dwuletnie doświadczenie jako pomoc nauczyciela, gdzie wspierała osoby ze specjalnymi potrzebami, koncentrując się na rozwijaniu kompetencji społecznych, edukacyjnych oraz wzmacnianiu pewności siebie. 

Jej zawodowe zainteresowania obejmują zagadnienia związane z kształtowaniem samooceny oraz wpływem mediów społecznościowych i technologii na rozwój emocjonalny dzieci i młodzieży. Pragnie pomagać dzieciom w radzeniu sobie z codziennymi trudnościami i planuje dalszy rozwój zawodowy w pracy z dziećmi i młodzieżą. W przyszłości chciałaby zostać trenerką Treningu Umiejętności Społecznych (TUS).

Obecnie pracuje jako Terapeutka Środowiskowa w poradni psychologicznej dla dzieci i młodzieży. Z zaangażowaniem podchodzi do wyzwań zawodowych i z chęcią wspiera dzieci oraz młodzież w poprawie ich zdrowia psychicznego.

Jest pedagogiem, arteterapeutką, socjoterapeutką, terapeutką metodą IE, terapeutką Treningu Umiejętności Społecznych i Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach TSR.

Od kilkunastu lat pracuje z dziećmi i młodzieżą nad sprawami, które utrudniają im codzienne życie. Wie, jak wysłuchanie, życzliwość i rozumiejący dorosły mogą pomóc w pokonywaniu trudności i przeszkód. W pracy sięga do działań arteterapeutycznych, pracy z ruchem oraz technik relaksacyjnych. Uwielbia pracę z drugim człowiekiem, jego emocjami i refleksjami.

W gabinecie proponuje spotkania grupowe dla dzieci i młodzieży, których celem jest lepsza komunikacja, radzenie sobie z trudnymi emocjami, podniesienie samooceny.

Doktorka nauk społecznych, nauczycielka akademicka, socjoterapeutka dzieci i młodzieży, pedagożka oraz terapeutka pracująca w nurcie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Jest również trenerką Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) i specjalistką w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz przemocy rówieśniczej.

Jej zainteresowania naukowe i zawodowe koncentrują się na wsparciu osób doświadczających różnorodnych kryzysów – dorosłych, młodzieży, dzieci i rodzin. Prowadzi terapię indywidualną i grupową dla osób uwikłanych w przemoc domową, a także wspiera tych, którzy szukają pomocy w dokonywaniu pozytywnych zmian w swoim życiu.

crossmenuchevron-down