W 2024 roku ukończyła studia wyższe na kierunku Psychologia, specjalizując się w pracy z dziećmi i młodzieżą. Obroniła pracę dyplomową dotyczącą wpływu mediów społecznościowych na samoocenę i samopoczucie nastolatków w wieku 13-18 lat.
Posiada dwuletnie doświadczenie jako pomoc nauczyciela, gdzie wspierała osoby ze specjalnymi potrzebami, koncentrując się na rozwijaniu kompetencji społecznych, edukacyjnych oraz wzmacnianiu pewności siebie.
Jej zawodowe zainteresowania obejmują zagadnienia związane z kształtowaniem samooceny oraz wpływem mediów społecznościowych i technologii na rozwój emocjonalny dzieci i młodzieży. Pragnie pomagać dzieciom w radzeniu sobie z codziennymi trudnościami i planuje dalszy rozwój zawodowy w pracy z dziećmi i młodzieżą. W przyszłości chciałaby zostać trenerką Treningu Umiejętności Społecznych (TUS).
Obecnie pracuje jako Terapeutka Środowiskowa w poradni psychologicznej dla dzieci i młodzieży. Z zaangażowaniem podchodzi do wyzwań zawodowych i z chęcią wspiera dzieci oraz młodzież w poprawie ich zdrowia psychicznego.